Switzerland – Borg

Hallo, her var det visst nett gitt. LYKKE.

Kan ikke si det var det beste, men det funker. Må bare presse pcen sånn halvveis gjennom veggen i senga for å få signal, men hva gjør man vel ikke for internett på en øde plass i en gammal landsby i Sveits.

Ganske sliten etter 4t om ikke mer i bil (Ja, man blir sliten, selvom man bare sitter på ræva) også har vi jo trasket litt rundt nede i landsbyen her, da vi fant ut at det eneste som omtrent var der var en Coop og femti forskjellige barer med masse lugubre gubber.

Så vi kjørte heller ned til en større by i nærheten (Bellizona) og der gitt, var det noe som falt i smak. Jo nemlig en borg fra 1300-tallet. Steike hvor fin den var, fikk litt blanda følelser mellom Game of thrones/Harry Potter når jeg så borgen. Er masse fine slott her nede faktisk, vel og bevart. Har tatt noen bilder, men hadde ikke så mye strøm så knipset det ypperst nødvendige.



God, jeg elsker gamle ting og old-tiden. Kanskje derfor Game of thrones har inntatt plassen som favoritt serie? Alle de fine gamle kjolene og slottene og ja. Kan ikke si annet enn at jeg har to favoritter og jeg må bare nevne dem: THE IMP/TYRION LANNISTER OG THE MOTHER OF DRAGONS/KHALEESI/DAENERYS TARGARYEN

Men nå havnet vi vel litt på villspor, men så vet dere det ihvertfall. Veldig viktig informasjon.
Hehehe, jo og forresten. Jeg SUGER i det Yoyo-pikkpakket. får det jo ikke skikkelig til bare en- og en annen gang. “Øving gjør mester” du liksom, har prøvd å bli god så mange ganger men det går jo ikke. Haha, kan vel ikke være god i alt. Får vel nøye meg med det.

Fantastisk.
Jo, når vi skulle gå tilbake til hotellet etter vi hadde spist tidenes beste entrecote, som vist under. Den var noe av det sykeste jeg noen sinne har spist. NAM

Vi gikk hjemover ja, også plutselig sier lillesøsteren min Tuva: “MADELÉN, MADELÉN SE SE! DET ER KNERTEN” måtte faktisk bare le, for det så jo faktisk nesten sånn ut, bare måten hun sa det på og fjeset fikk meg til å le. Så måtte jo faktisk bare ta bilde av trepinnen som satt fast i gjerdet.


Knerten i skikkelig knipe 😉

Så blogges vi når jeg har nett neste gang, hejdå! 

Leave a comment