Hellu!

Jeg er visst tilbake i bloggverden (Uuuh, kult)          

Jeg vil bare oppklare til dere at, ja jeg hadde en annen blogg tidligere. Skulle gjerne startet på nytt på denne (http://www.madelensmith.wordpress.com) men i og med det er noe galt med e-post adressen som brukes til denne bloggen, går ikke dette dessverre. Det suger jo en smule, men jaja, en ny bloggstart gjør vel ingenting. Eller hur? 

Bilde
Bilde

Nå for tiden er jo jeg på ferie, vekke i hele 5 uker. Så nå befinner jeg meg i Italia, San Vincenzo. Og i dag befant vi oss ut på tur til Pisa for å se på dette beryktede Skjeve tårnet. Ganske pent tårn egentlig, men for å være ærlig gadd ikke jeg å stå i kø for å kunne stå på toppen av tårnet, det måtte faktisk utgå. I og med det er såpass varmt her og det var en ok lang kø, så ville ikke jeg stå der å svette vekk i 2 timer, for å så gå opp 294 trappetrinn. Den ser så bra ut på utsiden at jeg ikke trenger å se innsiden. (hehehehe, dårlig unnskyldning)
 
Bilde

Bilde

Haha, ganske morsomt med alle menneskene som tar den “klassiske skjeve tårnet i Pisa stillingen”

Etter en koselig tur i Pisa og litt shopping kom vi tilbake i leiligheten og slappet av og søstrene mine badet i bassenget. Deretter for å gå ut å spise nede i den «lille byen» om jeg kan kalle det det. Er ikke store greiene i her men, det funker bra.

Bilde

ÅHHH, FIIIIIIIN HIMMEL!

Så tidenes heavyrockerblitser, vet egentlig ikke helt hva jeg skal kalle han. Fikk nesten litt sjokk der han kom med sin kasettspiller fra nitten to og åtti. Der han gikk i gjennom gågaten med tidenes rockemusikk på full guffe for å demonstrere. Et norsk band han spilte faktisk, Dimmu borgir. (De er mer kjent i utlandet, enn i Norge. Utrolig nok) Dette gjør han tydeligvis hver eneste dag, i flere timer på kvelden. Vi vet ikke akkurat helt hva budskapet hans er men, han ser i hvert fall ganske skummel ut spør du meg. Morderblikk og vernesko.

Nå sitter jeg med øreproppene i øra og hører på musikk, slapper av før jeg skal legge meg om en stund. Natta da, vi snakkes igjen i morra eller no.

Leave a comment