Beach – San Vincenzo

I dag har dagen gått ganske rolig for seg vil jeg da si, stod opp omkring kl 11 og spiste frokost. Også Dro vi rumpene våres ned til stranda for å slappe av og kose oss. Det er ganske varmt her så det var ganske deilig at det blåste litt i dag, svettet ikke bort i hvertfall. Været var egentlig ganske så perfekt når det blåste litt!
 Bilde

På stranda koste vi oss i solen og badet. Ute på sjøen var det en trampoline, utrolig morsomt. Det er dønn umulig å ikke falle om du er mer enn én som hopper på trampolinen, kan sverge på at jeg tryna minst fire-fem ganger med søstrene mine oppå samtidig. mens vi var ute på trampolinen og ute i vannet og hadde det gøy. spurte jeg stefaren min om han kunne ta noen bilder, og det gikk jo selvfølgelig helt greit.
Bilde
Bilde

Jeg burde egentlig forutsett dette…. selvfølgelig presterte han å ta bilde av en italiener i spandex, hva er det med italienere og spandex? det er jo så usexy, ufff  
Bilde

Har vært ute helt fra kl 12 til 23:35 i dag, utrolig lenge. ganske sliten nå faktisk, hehe. Har jo vært ute på stranden og ved bassenget, shoppet og spist osv. Er jo så fint her nede i byen. I morgen går turen til en øy som heter Elba. Skal tydeligvis være kjempe fint der! Vannet er krystallklart og greier. dukkdukk peeeps.

Oppdaterer dere i morgen etter Elba. Hadebraja
 Bilde

Leave a comment